8. oktoober 2007

Uuest ja vanast blogist

Vahepeal on siis foorum69 blogikeskkond omadega netiavarustes seiklemas (loe: maas), aga kuna vaikselt hakkab suvi läbi saama ning kätte hakkavad jõudma pikad ja pimedad talveõhtud, siis tahaks mõned read jälle blogisse kirjutada. Ja õnneks on mul veel olemas mu endine blogi, nii, et esialgu jätkan siit kus pooleli jäin ;) Loodetavasti leiavad kõik mu andunud fännid mu ikka üles ning katki pole midagi. Vallatut sügist kõigile ning kohtumiseni siis esialgu blogspoti keskkonnas. Alati Teie Patuingel.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Võiksid Foorum 69-le ikka teada anda, et oled ringiga tagasi vanas blogis.
Mul endal oli isiklikuks harjumuseks siseneda foorumi blogisse siitkaudu, sest aasta tagune viimane teade sisaldas foorumiblogi linki. Aga enamus ei tea ju Sind siit otsida vaid arvavad, et oled blogimise lõpetanud.

Tantrist