27. veebruar 2008

Mida naised tahavad...


Mööda interneti avarusi kolades olen tihti sattunud arutelude peale- mida naised tahavad... Mina arvan, et naised ei tea ise ka mida nad tahavad ja vaesed mehed murravad selle üle pead :D Ega ju alati mehedki ei tea mida nad tahavad ja vahest tahaks hoopis kõike ning mõne hetke pärast ei tahaks kohe üldse midagi. Lihtsam oleks vist küsida mida naised ei taha :D Saaks konkreetsemad vastused. Mina kui naine näiteks ei taha et mees sokkidega voodisse roniks, ei taha seksida mehega kes lehkab pesematuse järgi või ei taha õnnetu olla. Ja asju mida ma ei taha, ei pea ma ju tegema... Ning palju lihtsam on vastata küsimusele "mida ma ei taha", kui küsimusele "mida ma tahan"
Ja minu arvamus on, et kui välja jätta asjad mida naised ei taha (mida on kindlasti mustmiljon :D), saamegi vastuse küsimusele mida naised tahavad.
Ilusat romantilist kevade algust kõigile!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mõistlik mõttetera. :)

CD7 ütles ...

Siiani olen arvanud et ainult noored naised ei tea mida tahavad... kas ka vanemad?

Anonüümne ütles ...

Võin, toetudes omadele kogemustele, öelda, et osad vanemad naised ei tea kohe kindlalt, mida nad tahavad. Arvatavasti ei teadnud nad seda ka juba varem, kuid siis oli see vahest andestatav.