1. jaanuar 2008

Head uut aastat!

Ja ongi saabunud see kaua oodatud uus aasta. Esialgu heade ootuste ja lootustega. Eks mida aeg edasi ning mida vanemaks jääb aasta, asendub see tuhin ka aina enam ja enam argipäeva rutiiniga. Aga sellegi poolest soovin kõigile head uut aastat ning soovide ja ootuste täitumist. Kui mitte sellel, siis järgmisel aastal ikka ;) Samuti kasutan juhust ja tänan kõiki mulle saadetud arvukate heade soovide eest. Suur suur aitäh!
Nagu näha, oli mul blogis ka esmakordselt üleval küsitlus. Seda üles pannes, olin peaaegu veendunud, et enim tulemusi saab väide "aastavahetuse veedan sõpradega"... Ja olen väga positiivselt meelestatud, et enamus veetis selle siiski perega. Mina ka kusjuures :D
Kõike ilusat teile siis uuel aastal ning loodan et suurtest järjestikustest sööma/jooma rikastest pühadest kõik ikka täie tervisega välja tulid.

YourSpaceCorner.Com | Myspace Comments, Myspace Layouts, Myspace Backgrounds, Myspace Images,
Myspace Comments


Kommentaare ei ole: