15. detsember 2007

Raamatud

Täna käisin olude sunnil päris mitmes raamatupoes. Kuna otsisin ühte teatud laadi kirjandust siis ringi sobrama sinna ei jäänud, aga ometi jäid mulle silma sellised raamatud nagu “Seksipiibel” ja “Kähkukate kunst”. Koju jõudes uurisin internetist nende raamatute kohta lähemalt ja kui nüüd just Jõuluvana neid mulle ei too, siis uuel aastal ostan need kindlasti oma öökapile.
Mulle tegelikult meeldivad raamatud, kuigi mida aeg edasi, seda vähem on mul aega neid lugeda. Õigem oleks öelda, et romaane ei ole aega lugeda, viimasel ajal olen uurinud mitmesuguseid teaduslikke raamatuid. Aga ka nagu rohkem ajaviiteks. Ei tea kas laiskus?
Kui aus olla, ostan ma igas kuus vähemalt ühe raamatu, aga tavaliselt muidugi rohkem. Ja raamatupoodides käin harva, enamus oma ostudest teen internetis. Raamatutega kauplevasse poodi sattudes on tavaliselt tagajärjeks see, et mul on pea sassis ja rahakott tühi :D
Tegelikult on raamatud tänapäeval kallid ja päris paljud inimesed ei raatsi neid endale ise osta. Nii soovingi teile kingikotti vähemalt üht raamatut! Ilusat ja vallatut jõuluootust!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

ainuke seksibiibel mis eksisteerib on minu pyksis ;)