26. oktoober 2006

Jälle mudimisest :)

Mul siis nüüd esimene kord massaazitunnis käidud ja selja mudimise esmane praktika käes :) Kusjuures polegi nii hirmus ja raske kui ette võis kujutada. Kõigepealt oli traditsiooniliselt siis enda tutvustamine ja kes milleks kursustele tuli. Meeldiv üllatus minu jaoks oli, et paljud naised ütlesid, et on kursustele tulnud, sest mees tahab kodus massaazi, aga nemad ei oska teha. Jube vahva minu meelest. Kui minul oleks mees ja ta läheks minu pärast massaazi õppima, oleksin vist küll sillas :D Niisugune pisikene asi, aga võib väga palju tähendada.

Siis paluti kõigil paaridesse võtta. Sebisin sealt siis ühe härrasmehe... okey, okey- härrasmees sebis minu ;) Ja esimesed 1,5 tundi praktiseeris see härrasmees kõiki võtteid minu selja peal. Peaks mainima, et kuradima mõnus oli :P Siis pisikene vaheaeg ja paarilised vahetasid kohad. Olin paar korda mudinud, kui härrasmees küsis, et kas olen enne ka seda teinud, pidi päris hästi välja tulema. Ütlesin, et ega ei ole küll (massaazi ju polegi...) Selle peale küsis ta süüdimatult (ja loomulikult kõva ja selge häälega), et kas sul siis polegi Õhtulehes kuulutust? Ups! Täpselt ei tea, aga loodan, et kõrvuni punaseks ei läinud... Kiiruse peale mõtlesin, et kui nüüd miskit vastan, siis vähemalt ei valeta- Õhtulehes pole ma ju kunagi kuulutanud :) Küsisin siis süüdimatult vastu, et kas need kuulutajad teevad siis seljamassaazi? Nüüd oli härrasmehe kord kohmetuda- tema ei tea, pole kunagi käinud... Aga vahva oli ja meesterahvas polnud ka suu peale kukkunud. Nii, et kindlasti käin seal edasi ja omandan kasulikke kogemusi ;) Esialgu küll mitte oma mehe heaks, aga paljude teiste meesterahvaste heaolu nimel!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kuna koolitus läbi saab? Tuleks prooviks ... Miski eelarvamus, et mage koolitus, kuna pole nime. Võiks ju olla energiamölludega Rei-ki. Seal on olemas 3 astmeline koolitus. 1 - alg, 2 - edasijõudnud, 3 - Rei-ki koolitaja/õpetaja kursus. Saab paberikaa. Rei-ki'st võib vist meie konnatiigisuguses Eestis unistada ...

Aga tagasi küsimuse juurde, kuna koolitus läbi saab, et härrad, kellel laisk naine (vms iganes) juba teaksid ajad reserveerida ...

Patuingel ütles ...

Miks siis nime pole ;) On ikka, klassikalise massaazi kursus või ametliku nimega rootsi massaaz. Sellel ka kaks taset ja siis võimalik edasi õppida nii tai massaazi, meemassaazi, kuppude panemist jne. Ka reiki on esindatud. Aga minu meelest tähtsam enne klassikaline selgeks saada ja siis edasi vaadata. Kursus lõppeb 12 dets- siis võin massaazi päkapikk olla ;) Aga enne kui seda reklaamima hakkan, tahaks veidi praktikat, et päris jama pähe ei määriks (või et ise endas kindel oleks...)

Anonüümne ütles ...

Klassikalise rootsimassaazi algkursus peaks see täpsemalt olema. Anna teada, kui oled valmis jätkukursusele minema, ehk saab üksteise peal kätt proovida.