10. oktoober 2006

Tantrist

Eile käis mul külas Tantrist ;) Tantrismist olen ma ennegi kuulnud, nii, et noh sellise kihelkonna esindaja. Level oli kõrge. Kurtis et Jänkuema oli ennast täis joonud ja ta välja visanud... mina oleksin ta kaine peaga välja visanud. Aga kui ei ole surmatõbi, siis saab ikka viinast abi- seekord küll gin'ist. Jutt jooksis ja ja jutu alla ja peale ja vahele ikka gin'i ka. Pidin ju jõudma selle tantrismi levelini ka- aga õnneks või õnnetuseks oli seda gin'i nii palju, et põrutasin sellest levelist mööda, ikka kõrgemale ja kõrgemale. Ähmaselt mäletan, kuidas Tantrist loobus tantrismi kummardamisest ja hakkas mind kummardama ;) Mina olin jõudnud juba sellele levelile, et nagu inglile kohane, olid mul kasvanud tiivad. Ja nagu patusele kohane- saba ja sarved ka. Minu level aina tõusis... ja Tantrist hakkas vaikselt ära kustuma... Hommikul ärgates olin oma kodus, oma voodis ja ÜKSI! Ja ma ei mäleta millal mul viimati nii paha oli olla. Igastahes hambaid olen juba neli korda pesnud :( See oli siis minu poolne nägemus sinise teisipäeva taustal. Tantristi nägemust loen ka varsti- ta lubas minust jutukese koostada, nagu "Maria ja Frank Sinatra" või "Ingel bordellis" või "Linnumaja poeem" Elame, näeme!

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...

Selle Tantristiseikluse oleksid võinud avaldamata jätta. Oled nüüd üsna mitmest normaalsest kliendist ilma. Nimelt neist, kes seda meest läbi mitme foorumi teavad. Pärast teda sind enam ei taheta. Kurb, kuid nii on ennegi juhtunud, kui ilmsiks tuli, et üks väga popp tüdruk oli selle hambutu skisofreeniku ja maniaki endale ligi lasknud.
Kahju!

Patuingel ütles ...

Ei saa aru su väidetest :) Ma ei abiellunud selle tantristiga, ja ei kavatse seda ka teha... Kohustust ju minu juures käia ei ole, kui sind nii väga häirib, et tavaliselt selle raha eest saab tunnike rahmeldada, aga nüüd sai Tantrist minuga paar tundi gin'i juua ;)

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Patuingel ütles ...

Jagage meiliaadressid ja tehke see asi selgeks... omavahel. Vaatan siin ja imestan ja ei saa aru mis mina siia puutun?

Anonüümne ütles ...

Selles see Anonymuse alatus oligi, et ta kasutas Sinu blogi meie omavahelise tüli hõõrumiseks.
Mina igatahes vabandan.

Patuingel ütles ...

Sinu vabandused vastu võetud, aga su eelmise kommentaari olin sunnitud kustutama. Ei ole see selle musta pesu pesemise koht. Ja läksid kellegi suhtes liiga isiklikuks...