11. oktoober 2006

Mehed...

Kõikidest maailma asjadest ei hakka ma vist kunagi aru saama :( Üks nendest on siis mehed ja nende mõttemaailm. Ei, ei- ma suhtlen meestega vabalt ja mul on nendega hea olla, aga mõned mehed tahavad olla minu jaoks maailmaparandajad... aga ma ju pole neid palunud. Kui viisakalt ütlen, et sorry- siis ei saada aru, kui lõpuks tüdinult otse välja öelda-siis solvutakse. Ma müün oma keha, olge sellega rahul. Ülepäeviti leidub mees, kes tahab mu hinge. Arvab, et just tema ongi see kõige kihvtim kutt kes minu maailma muutma tuleb ja mulle oma armastust kingib. Ma olen tänu oma tööle leidnud palju huvitavaid inimesi. Aga 8 aasta jooksul, mitte ühtegi suhet, mis oleks alguse saanud tööalaselt! Ja neid ei tule ka. Armastuseks saab nimetada tunnet, mis on kahepoolne. Aga minu puhul on see võimatu- olen oma hinge juba ära andnud! Kohustustevaba seks on ainus mis pakkuda võin. Ma ei ole õnnetu hing, mul on just siin ja praegu ja nüüd väga hea olla ;)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Eks see meeste jahiisinkstint ole, mis tekitab soovi, et naine kes talle meeldib, kuulukski ainult talle.
Mina ei soovinud Patuinglit rõngastada ega soovita ka teistel meestel ennast sellise jutuga lolliks teha. Ütlesin sõnaselgelt, et olen armunud Sinusse sellisena nagu Sa oled. Ning et armumine ei ole teenustöö, et selle eest peaks tasuma vastuarmastusega.
Nii et mehed, hoiatan oma kogemuste põhjal - kui Patuinglit kohtate, olge valmis armumiseks, ta on seda väärt, aga ärge võtke seda isiklikult. See on lootusetu juhtum.