12. oktoober 2006

Tüdrukuga vannis.

Täna oli selline olukord, kus tuli meelde üks lugu... Aastaid tagasi sai töötatud korterifirmas, Karu tänaval. Tuli sinna üks veidi vindine meesterahvas, kes maksis ilusti tüdruku tunni kinni ja siis leidis, et ta pisut vintis- äkki saaks vanni ka, ja palju peab juurde maksma. Seletati talle siis ilusti, et vanni ikka saab, ja vann puha tasuta ka ;) Lasti siis vann ilusti vett ja seebivahtu täis, meesterahvas võttis minu kaasa ning vannis me olimegi. Sai selga pestud ja niisama varbaid leotatud ning mesijuttu puhutud. Tund täis ja peksti vannist välja- meeskodanikul nägu naerul, et noh, nüüd tuppa ja teeme törts keppi ka... Ja siis küsiti raha juurde. Mehel silmad suured, aga vann pidi ju tasuta olema... VANN oligi tasuta, aga tüdruku eest vannis pidi ju ikka maksma :D Ja raha oli ka otsas :( Niisuguses olukorras on mul tegelikult meesterahvastest kahju, aga äri on äri ja tund on tund. Selle tunni jooksul võib kas rahmeldada, juua või kasvõi malet mängida. Muide olen malet ka mänginud tunnike, aga sellest mõni teine kord ;)

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Seda hinnalisemaks muutuvad tagantjärgi need tunnid, mida ma Sinuga Patuingel veetsin. Tulin ju kell 7 õhtul ning lahkusin kell 2 järgmisel päeval. Olles maksnud ainult ühe tunni eest.
Aga ma ei soovita sellest nüüd teistel leili minna ja proovida sama pikka aega kaubelda. Mesimagusad näod ja libekeelsus siin ei aita. Nii kaua saab Patuingliga koos olla siis ja ainult siis, kui Patuingel seda ise soovib. Moraal on lihtne. Prostituuti tuleb suhtuda nagu armastatud naisesse; et tekkiks olukord, kus koos pole mitte klient ja prostituut vaid kaks inimest. Ja kui koos on naine ja mees, siis üheks unustuse ööks ei kehti bordellide reeglid.

Patuingel ütles ...

Koos? Ära kilka. Enamus ajast magasid sa ihuüksi. Ja rohkem ma seda viga ei tee, et haletsusest su magama jätan, aga mitte tänavale ei viska. Et mitte hiljem kuulda kommentaare kuidas meil koos nii vahva oli- üks ühel pool Tallinna linna ja teine teisel pool. Vahe ainult selles et sina vaeseke luku taga :( Kui nii väga tahad mu sõprusringkonda kuuluda, aga palun- kuid siis peaksin sind ka oma sõpradele tutvustama... Ei usu et te sobite :) Ja su tähelepanu vajaduse rahuldamiseks võiksid endale teha oma blogi või kodulehekülje või foorumi või mida iganes.

Anonüümne ütles ...

Haletsusest? Ma ütlesin Sulle, et "ma peaksin nüüd kohe minema hakkama, sest et kui ma kohe ei lähe, siis hiljem tuleks mul takso võtta". Nii ma jäingi kauemaks, sest tekkisid teised teemad.
Teeme nüüd nii Patuingel,et kui meie vahel olnu ei loe ning järgmine kord olen tavaline klient, siis okei. Olgu nii. Aga sündmuste käigu moonutamist vihkan ma valetamisena.
Minu poolt ei tule siia blogisse enam mitte ühtegi rida.

Patuingel ütles ...

minuga veedetud unistuste öö- ei ole valetamine? Sa oledki tavaline klient ja oled alati olnud. Mina lugesin su postitusest välja koos veedetud 19 tundi... Saan aru, et tahad mulle reklaami teha, aga mõjub see tobeda antireklaamina vaid :(

Anonüümne ütles ...

Täiesti uskumatu, blogi mis peaks kajastama ühe inimese mõtteid, miks miite mingeid tegusi ja vahel ka mõni tunne äkki sisse on muutunud kohaks kus käib hull saagimine, kes väidab, et oli ma ei tea mitu tundi blogi omanikuga ja kes väidab, et on eriline klient, mina ei ole kumbagi ja kindlasti ei saa ka... sest selleks on kindlad "reeglid" aga üks on kindel kui teil head sookaaslased kellelgi raasuke õigust oli siis jätke see tunne endale ja võtke ta vahel taskust välja ning olge ikka sama lahedad kui hetkel mil te blogiomaniku sooja vastuvõtu ära teenisite mitte ärge tõmmake kogu loole vett peale:-)

Patuingel ütles ...

Aitäh sulle ;)