14. oktoober 2006

Welisal server maas :(

Täna siis arvasin, et olen asjalik. Olen päev läbi olnud uppunud igasuguste arvutiga seotud värkide seadistamisse ja täiendamisse. Blogilegi leidsin meelepärasema kujunduse, ja otsustasin ka kodulehel veidi ringi tsekata... aga serveriga ei saa ühendust. Eile juba oli mingi jama lahti, aga mida aeg edasi, seda rohkem olen mures. Muidugi poleks probleem seda kõike uuesti teha, aga kahju oleks maha visatud ajast ja siis tuleks ju aadressi muutus ka. Nii ma siis olengi siin niisugusel äraootaval seisukohal :)

Aga tänasel puhkepäeval oli palju häid külgi ka. Üks väga hea külg oli oma valmistatud pilaff lambaliha ja ohtra küüslauguga, mmmm. Kõht on punni söödud ja löön nüüd siin arvuti taga nurru- mis veel õnnelik olemiseks vaja on :D Vaatamata mu kurvilistele kehavormidele ei saa minust küll iial kaalujälgijat- hea söök on asi millele iial "ei" ei suuda öelda. See oleks siis esimesel kohal... teisel ehk hea seks... ja kolmandal, oh ei oskagi öelda, hea seltskond äkki ;) Niimoodi mõtlema hakates on maailmas nii palju häid asju- halbu on ka, aga need mul on komme ära unustada. Aga loodan, et tänu küüslaugule ei heiduta mind enam need sombused sügisilmad ja tuju algaval "töönädalal" tõotab tulla päikeseline!

Kommentaare ei ole: